piątek, 6 lipca 2012

KOLEJNA MAPKA




Kolejna mapka, tym razem blogu firmowego sklepu ewa. Oto moja interpretacja tej mapki. Wykorzystałam papier kolorowy Pastel kaskad mix,(z którego wykonałam różyczki ) który jakiś czas temu kupiłam w tym sklepie, ale nie moge go teraz znaleźć więc podaje nr.art. ARTCEZPAK0021. Inne materiały to: baza Anitas, papier z kolekcji róża wiatrów, karton z teksturką, tekturowa ramka, koronka oraz wykrojniki Marianne Design angielskie róże LR0162, listki z zestawu LR0206, listki LR0157, perełki, Glossy Accents.

3 komentarze:

  1. Piękna karteczka, świetnie wykorzystana koronka:)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kompozycja, dzięki za udział w wyzwaniu.......

    kod weryfikacyjny jest nieczytelny, proszę usuń jak możesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała interpretacja mapki, karteczka przepiękna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu - krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń