wtorek, 27 listopada 2012

12 TAGS OF CHRISTMAS #9


Witam serdecznie. Dziś przygotowałam tag #9




Zabawa trwa nadal na blogu The Funkie Junkie. Tam znajdziecie też sponsora.



A to inspiracja.


Białe drewniane tło,kokarda i gwiazdy.To również motyw przewodni mojej pracy.
Na falowanej tekturce umieściłam czerwoną kokardę do której przymocowałam na srebrnym druciku gwiazdki w dwóch kolorach.Kokardę ozdobiłam zieloną gałązką.Nieco niżej umieściłam wyciętą gwiazdę ozdobioną sznurkiem i guzikiem.Na samym dole przykleiłam wycięte w foli do reliefów cyfry.Ozdobiłam i gotowe.

Prace zgłaszam nahttp://thefunkiejunkie.blogspot.com/2012/11/challenge-12-tags-of-christmas-funkie_12.html

Życzę miłego dnia Bożena.

1 komentarz:

  1. This tag is absolutely adorable! I love the red and white combination and the corrugated cardboard is perfect for this inspiration piece. The dangling stars are perfect and I really like the way you included '25'. So great to have you joining in the fun with us for the 12 Tags challenge this year!

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń