czwartek, 18 kwietnia 2013

Z SERCEM...



Pamiątka komunijna w postaci stojącej karteczki komunijnej ,w której dominuje biel z dodatkiem złota.
                                                                                                                                                                        



                                             Karteczkę wykonałam w nico innej formie.



Pracę zgłaszam na http://scrapek.blogspot.com/2013/04/wyzwanie-nr-17-komunia-w-bieli.html
Pozdrawiam Bożena.


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa forma i eleganckie wykonanie.
    Połączenie bieli i złota bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobną formę widziałam w sieci.Moją zmodyfikowałam do własnych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel ze złotem zawsze pięknie wyglądają.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń