wtorek, 31 marca 2015

WIELKANOCNE INSPIRACJE-DT KWIAT DOLNOŚLĄSKI

Święta tuż, tuż.
W ramach wielkanocnych inspiracji na blogu KWIATU DOLNOŚLĄSKIEGO
przygotowałam dla Was taką oto kartkę-ramkę i mini kursik.



Przygotowujemy ozdoby według uznania.
 Ja w swojej pracy użyłam gotowych tekturek oraz wyciętych motywów kwiatowych, dodałam gazę, piórka i błyszczące perełki.


Wycinamy bazę i ramkę, mocujemy je ze sobą za pomocą kosteczek 3D.
Mniejszy element, który nam został po zbigowaniu w zaznaczonym miejscu posłuży jako podpórka karteczki oraz miejsce na życzenia świąteczne.


Efekt końcowy już za dnia, po sklejeniu.

W ten sam sposób powstała jeszcze jedna świąteczna praca.



Prosto, szybko i efektownie.



Mam nadzieję ,że Was zainspirowałam.
Pozdrawiam Bożena.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz