środa, 5 grudnia 2012

12 TAGS OF CHRISTMAS # 1

Tag #1







Inspiracja Lindy


Co prawda mój tag jest w czerwonej kolorystyce, ale spodobały mi się motywy gwiazdkowe.W swojej pracy umieściłam na kostkach dystansowych srebrne gwiazdki.Na białym papierze o skórzanej fakturze, będącej bazą odbiłam delikatnie stempelkowy wzór.Centrum stanowi ramka z  cyferek wyciętych w czerwonej folii do reliefów.Górną część zajmują dzwony z kokardą i etykietą. Natomiast dolna część obok gwiazdek to odciśnięty czerwonym tuszem wzór i posypany złotym brokatem.
Tak oto sobie poradziłam , nie mając takiego zaplecza materiałowego ani mediowego co Linda.
Zabawa i szczegóły na blogu The Funkie Junkie oraz sponsor.



Pracę zgłaszam na http://thefunkiejunkie.blogspot.com/2012/09/it-time-to-play-funkie-junkie-12-tags.html
Dziękuję za wszystkie komentarze.Pozdrawiam Bożena.

1 komentarz:

  1. This came out beautiful. Gorgeous background and I love those bells. Terrific take on tag #1! So happy to have you playing along with us this year in the 12 tags challenge!

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń