środa, 5 grudnia 2012

12 TAGS OF CHRISTMAS #11

Witam serdecznie. Dziś przedstawiam tag # 11












I moja inspiracja :





Przepiękny brązowy tag z koronką, wspaniałym tłem i pięknym kwiatem.
 Do swojej pracy wkomponowałam również koronkę ozdobioną sznurem pereł. Na tekturkowej bazie i kawałkach kalki technicznej odcisnęłam stempelkowe pismo. W centrum umieściłam na białym wykrojnikowym tle postać Dzieciątka podklejoną kostkami dystansowymi i  kokardę. Dodałam gałązki i zawijaski.Ozdobiłam kryształkami i silver perlem. Uzupełniłam napisem Wesołych Świąt a dół zaakcentowałam czerwonym kwiatem.Całość podkleiłam na czerwonym tle.


 Zajrzyjcie na The Funkie Junkie gdzie  znajdziecie szczegóły zabawy i sponsora



Pracę zgłaszam na:http://thefunkiejunkie.blogspot.com/2012/11/challenge-12-tags-of-christmas-funkie_26.html
Pozdrawiam Bożena.

1 komentarz:

  1. Beautiful! Love the colors and that sweet vintage image. Your flower and flourish cluster at the bottom is wonderful. Terrific take on tag #12. So happy to have you joining in the tag challenge this year.

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń