czwartek, 6 grudnia 2012

12 TAGS OF CHRISTMAS # 12

Ostatni 12 tag.
Czerwień, biel ,złoto i zieleń.
 Przestrzenna, warstwowa praca w świątecznych kolorach, której centrum zajmuje bombka z stempelkowym napisem ,,wesołych świąt " i kokardą zembossowana na gorąco.



To już koniec zabawy na The Funkie Junkie ,której sponsorem jest sklep Lindy.















Bazę stanowi  czerwony papier, na którym odcisnęłam stempelkowy motyw ,posypałam złotym  pudrem i zembossowałam na gorąco.

Druga warstwa osadzona na kostkach dystansowych to papier w linie na którym odbiłam stempelkowy ornament,  posypałam  złotym pudrem i ponownie zembossowałam na gorąco, co dało  ciekawy efekt ( z którego nie jestem bardzo zadowolona).
W dolnej części umieściłam czerwony kwiat . Dodałam podklejone kostkami gwiazdki oraz półperełki.
Całość podklejona na białym papierze w linie.


A to piękna czerwono - złota , embossowana praca z bombką i ślicznym kwiatem, którą się zainspirowałam.












 Pracę zgłaszam na:http://thefunkiejunkie.blogspot.com/2012/12/challenge-12-tags-of-christmas-funkie.html
http://berisartsklep.blogspot.com/2012/12/wyzwanie-nr-11-z-bombka.html
Pozdrawiam ciepło Bożena.

1 komentarz:

  1. Oh, this is so pretty. Love the red with the gold embossing. Your bauble and poinsettia are just gorgous. Super entry into the Tag #12 challenge. So happy to have you joining in again this week. Your are almost to the end!

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń