niedziela, 8 lipca 2012

ROMANTYCZNY ILS




 

Witam wszystkich w Twórczym pokoiku.Dzisiaj przedstawiam  interpretację mapki Romantycznego ILS.Wykorzystane papiery to :Christmas Time 01,Happy Christmas Star 01.Wykrojniki :MD border LR 0202, listki z zestawu LR 0206, angielskie róże LR 0162, ramka owalna CR 1204. Różyczki  tzw. marszczone wycięłam wykrojnikiem LR0196 i wykonałam według kursu Joanny z papieru pastel kaskad mix.Motylek wycięty wykrojnikiem Joy 0027 i ozdobiony złotym brokatem w kleju. Środki małych różyczek ozdobiłam białymi pręcikami, wszystkie nakropiłam glossy accents.Dodatkowo karteczkę ozdobiłam samoprzylepnymi półperełkami, całość podkleiłam kostkami dystansowymi 2 mm.Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione miłe komentarze.Zapraszam ponownie   BBart.                                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz