środa, 21 listopada 2012

12 TAGS OF CHRISTMAS #6

Witam . Przedstawiam kolejny #6 tag.



Na blogu The Funkie Junkie znajdziecie szczegóły oraz sponsora







Tag Lindy

Zainspirowały mnie wyróżniający się  zegar, zaakcentowana kolorystycznie choinka oraz gwiazda.
Moją bazę złożyłam z kilku różnych papierów, akcentując kolor niebieski w lewym górnym rogu na którym umieściłam dużą gwiazdę z czerwonym brokatem oraz wyróżniając po przekątnej w dolnym  prawym rogu zegar. W centrum umieściłam choinki ozdobione złotym brokatem.Dodałam gazę i podkleiłam kostkami dystansowymi niektóre elementy.
Pracę zgłaszam na:http://thefunkiejunkie.blogspot.com/2012/10/challenge-12-tags-of-christmas-funkie_22.html
Pozdrawiam Bożena.

1 komentarz:

  1. What a lovely tag - the music looks terrific with the flourishes along the side and I love the way you used the cheesecloth. Beautiful trees and snowflake too! Terrific take on Tag #6. I'm sorry it's taken me three weeks to get around to visiting you but be assured that I am delighted to have you taking part in the 12 Tags challenge!

    Hugs,
    Linda

    OdpowiedzUsuń