środa, 19 sierpnia 2015

ROMANTYCZNIE ŚCINKOWA KOMPOZYCJA - kurs


Witajcie.
Co  miesiąc na  blogu  Scrap-ścinki pojawiać się będą propozycje wykorzystania wszelakich ścinków w formie kursików.
 Dziś kolej na mnie.
Zobaczcie jaką ścinkową pracę przygotowałam.






Tak wyglądają  moje  ścinki, z których stworzyłam patchworkowe tło.
 Jak widzicie mają różną wielkość.Zbytnio nie ingerowałam w ich długość.
 Miały  zmieścić się w typowej kwadratowej bazie.


Na środku rozmieściłam ścinkowe listki i zawijaski,
 przykryłam kawałkiem gazy i ułożyłam  własnoręcznie wykonane kwiaty .




 W lewy górny róg wkomponowałam  kolejne ścinkowe elementy tak 
aby współgrały ze sobą i  tworzyły jedną całość 
 oraz drobne dodatki w postaci perełek i kryształków,
W dolnym rogu  na kostkach 3d umieściłam napis podklejony na ścinkowym pasku.




 Ścinkowa kompozycja  gotowa.

Mam nadzieję ,że wiecie już jak wykorzystać swoje  ścinki.
Czekam na Wasze propozycje w komentarzach.

Pozdrawiam Bożena.



2 komentarze: