środa, 6 stycznia 2016

NOWOROCZNY BLOG HOP Z WYZWANIEM


Jeśli trafiłeś/ trafiłaś tutaj z bloga  Agnieszka Panna Totti  oznacza to, że jesteś we właściwym punkcie. 
Jeśli to miejsce jest pierwszym blogiem, na którym czytasz o Blog Hopie, zapraszamy na bloga TDZ, gdzie rozpoczyna się i kończy cała zabawa.
Osoby, które pozostawią komentarz na moim blogu do dnia 6 lutego  mają szansę na wygranie nagrody - przygotowanej przeze mnie pracy. Losowania odbędą się na wszystkich blogach biorących udział w zabawie, a zwycięzców ogłosimy dnia 14 lutego na blogu TDZ.
 Na Noworocznego Blog Hopa przygotowałam  optymistyczną i mediowaną pracę z własnym tłem.




Wykorzystałam kwiaty, sznurek oraz tekturkę.
Jeśli podoba Ci się moja praca, pozostaw pod tym postem komentarz,  może szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie :)
Jeśli chcesz walczyć o główną nagrodę, której sponsorem jest sklepik 



 przygotuj pracę na nasze HOP-owe Wyzwanie z użyciem przynajmniej trzech rzeczy zaproponowanych przez projektantki TDZ .

Moja wytyczna: CEKINY I PEREŁKI


 Następny przystanek w NOWOROCZNYM BLOG HOPie to blog ...
No to 
HOP

24 komentarze:

  1. Patrząc na Twoją pracę poczułam wiosenne słońce... Bardzo energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało latem w środku zimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. tło jest świetne , bije pozytywna energią

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca z wiosennym klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! zawsze jestem pełna podziwu dla prac z własnym tłem - piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ależ pozytywnie. Uwielbiam takie energetyczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. super - kapitalne połączenie żółtego z resztą kolorów. Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna motylkowa inspiracja. Chętnie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. no i wiosna przyszła! pięknie i radośnie na duszy się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Energetyczna i pełna optymizmu kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosenne kolory, aż oko się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosennie i delikatnie! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wiosennie i radośnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna :) kobieca i radosna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i pełna optymizmu kartka :)

    OdpowiedzUsuń