sobota, 30 stycznia 2021

Urocze kartki

 Premiera najnowszych kolekcji papierów bazowych Craft O'Clok.

 Moja dzisiejsza propozycja to warstwowe, pełne uroku karteczki idealne na różne okazje.

 Punktem wyjścia stał się ułożony trójwarstwowo papier z najnowszej kolekcji BASIC BROWN 03. Użyłam najjaśniejszych odcieni brązu znajdujących się w kolekcji. W centrum umiejscowiłam ramkę z zestawu Ramki  VI a obok ułożyłam kompozycję  składającą się z kwiatowych elementów do wycięcia kolekcji Vintage Treasure oraz listków z zestawu Liście V. W drugiej kartce dodatkowo znalazły się drobne listki z zestawu Liście II. Pod warstwę kwiatów podłożyłam sznurek a motylki ozdobiłam kryształkami. Takie kartki mimo warstw zmieszczą się do koperty.






Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam
Bożena/BBart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz