środa, 17 lutego 2021

KARTKI ŚLUBNE

 Witajcie.

 Moja dzisiejsza propozycja to dwie kartki ślubne formatu A6, których motywem głównym są drukowane etykiety z zestawu etykiet ślubnych kolekcji Ślubne Marzenie. Podkleiłam je złotym kartonem lustrzanym i umieściłam na dobranych kolorystycznie papierach, wybranych z średniego zestawu Ślubne Marzenie. Obok umieściłam  kompozycję kwiatową składającą się z nałożonych na siebie warstwowo kwiatów i liści, wyciętych z arkuszy przypisanych do kolekcji :Kwiatki XXVI oraz Liście XIV. Całość zespoiłam umieszczonym pomiędzy kwiatami sznurkiem oraz napisem wyciętym z Zestawu Napisów na Wyjątkowe Okazje V- ślub/ rocznica ślubu. Kartki zmieszczą się bez problemu w kopercie.

Inspiracja dla Craft O'Clock-Digi







użyte materiały CO'C:

zestaw etykiet ślubnych- Ślubne Marzenie
średnia kolekcja Ślubne Marzenie
dodatki do wycinania -Kwiatki XXVI
dodatki do wycinania - Liście XIV
napisy V- Wyjątkowe okazje ślub/rocznica ślubu
dodatki do wycinania- Liście IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz