piątek, 13 czerwca 2014

MĘSKA RZECZ


Witam serdecznie.
Dziś w nieco innych klimatach.
Praca typowo dla mężczyzny.








Warstwowa praca w której wykorzystałam embossing na gorąco,
 stempelki, te z napisem nałożyłam warstwowo jeden na drugim,
dodałam gazę i tekturkę.

 Brzegi wykończyłam tuszem oraz białą farbą.

Pracę zgłaszam na




 

http://allwayssomethingcreative.blogspot.de/2014/06/challenge-76-010614.html

Unser Banner


http://sweetstampsblog.blogspot.com/2014/06/challenge-173-for-dad.html
SweetStamps BLOG


Pozdrawiam Bożena.


4 komentarze:

  1. This is a very beautiful masculine card. I love the layered pieces and your embossed image. Thanks for sharing your creation with us at Sweet Stamps.com for our Dad challenge! Have a lovely weekend. ~Donna K

    OdpowiedzUsuń
  2. eine schöne karte ist dir da gelungen!.

    danke für die TN beim ASC.

    glg meggi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba - omediowanie, warstwy. Świetna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń